Burberry a câștigat războiul contrafacerii și a încasat daune de 63 de milioane de lire sterline
Burberry - marcă inconfundabilă

Compania de articole de lux britanică a câștigat bătălia pe tema contrafacerii într-un tribunal federal din Manhattan, care i-a dat câștig de cauză împotriva unei rețele de falsificatori chineze. Ca urmare a sentinței, Burberry va încasa daune de 63 de milioane de lire sterline.

 

Potrivit publicației „Women’s Wear Daily” (WWD), grupul a vândut piese vestimentare ce purtau elemente de design Burberry contrafăcute, inclusiv sigla brandului – cavalerul călare. În afară de asta, au fost închise o serie de pagini web chinezești ce au utilizat numele Burberry și care au vândut piese vestimentare Burberry falsificate, fiind și acestea găsite vinovate de contrafacere.

 

După câștigarea procesului, Burberry nu numai că a fost recompensată cu sume uriașe în contul daunelor, ci a preluat și controlul asupra portalurilor cu domenii false, printre care yesburberryvision.com și buyburberry.com.

 

Potrivit publicației New York Post, numele domeniilor tutror site-urilor vinovate de falsificare vor fi transferate companiei Burberry, permitând brandului să pună capăt activității oricărui provider de internet, designeri web, motoarelor de căutare sponsorizate sau a providerilor ad-word, procesatorilor de plăți, providerilor de conturi on-line etc. care au fost implicați în afacere cu reţeaua de falsificatori.

 

Burberry - ținute de toamnă pentru dame

În plus, compania de lux a mai primit dreptul de a anula orice transfer de bani prin PayPal Inc – procesatorul plăților pentru aceste site-uri implicate în procesul de contrafacere. Burberry poate merge chiar mai departe pe această linie și chiar atrage în proces Google, Twitter și Facebook pentru asociere cu diferite site-uri implicate în proces..

 

Daune tot atât de semnificative, de 63 de milioane de lire sterline, au fost acordate la începutul anului și altei companii de lux – Hermés International – care a acuzat și a câștigat procesul împotriva a 34 de portaluri care au vândut produse contrafăcute cu marca brandului.

Ținute de lux marca Burberry

Mărcile de lux au fost mereu afectate de piața de obiecte false, iar consumatorii le cumpără având la cunoștință faptul că sunt falsuri. Camera de Comerț Internațională estimează că industria de lux, în ciuda eforturilor depuse de numeroase companii de lux de a se opune, pierde anual 7,5 miliarde de lire sterline din cauza comerțului cu falsuri. Mii de obiecte de lux cu sigla Gucci, Coach, Cartier și Chanel sunt produse anual de falsificatori și vândute în întreaga lume.

Burberry - Emma Watson în culise


Posturi similare: