Louis Vuitton: cel mai valoros brand de lux din lume

Louis Vuitton a fost desemnat cel mai valoros brand de lux din lume, pentru al şaptelea an consecutiv, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetări de piaţă Millward Brown Optimor. Celebra casă de modă franceză, al cărei director de creaţie este Marc Jacobs, a fost evaluată la 25,9 miliarde de dolari. Conform Mediafax, studiul a ţinut cont de performanţele economice realizate de brandul citat, dar şi de alte criterii ca interviuri cu clienţii brandului, respectiv istoria, tradiţia şi măiestria fiecărui brand în parte. Louis Vuitton a învins în acest clasament brandul Hermes, clasat pe locul al doilea, cu o valoare de 19,1 miliarde de dolari, şi compania elveţiană producătoare de ceasuri Rolex, clasată pe locul al treilea, cu o valoare de 7,17 miliarde de dolari. Brandul Channel s-a clasat pe locul al patrulea, cu o valoare de 6,68 miliarde de dolari, urmat, la mică distanţă, pe locul al cincilea, de Gucci (6,42 miliarde de dolari). Prada ocupă locul al şaselea (5,7 miliarde de dolari), Cartier, locul al şaptelea (4,8 miliarde de dolari), Hennessy, locul al optulea (4,5 miliarde de dolari), Moët & Chandon, locul al nouălea (4,2 miliarde de dolari), iar Burberry (4,09 miliarde de dolari) încheie Topul 10 al celor mai valoroase branduri de lux din lume.

 

 

 


Posturi similare: