Sotheby’s a lansat propriul brand de șampanie

Șampanie Sotheby's

Sotheby’s a lansat propria marcă de șampanie, prima din toate timpurile ce aparține exclusiv casei de licitație. O sticlă costă 29,99 dolari, iar pentru varianta extra-large se va achita prețul de 69,95 dolari. Șampania va avea numai uz intern. Băutura spumoasă va fi produsă de către o casă prestigioasă în rândul producătorilor de șampanie din Franța. Este vorba despre Casa R & L Legras, care de șase generații activează pe piața de profil din Hexagon, și care furnizează șampanie pentru multe restaurante de lux. Amintim aici Guy Savoy, La Tour d’Argent și Ledoyen.

 

Șampania cu uz intern va fi servită și la evenimentele organizate Sotheby’s în jurul lumii, incluzând aici New York, Londra și Hong Kong. Băutura este fermentată din struguri chardonay 100% ce cresc în viile Grand Cru din Chouilly și este caracterizată ca fiind ușoară și proaspătă. Sticle de șampanie se pot cumpăra online și în magazinul Sotheby’s din New York.


Posturi similare: