Colierul „Inima Oceanului” din Titanic poate fi câştigat pe YouTube
Colierul Inima Oceanului

Vă aduceţi aminte colierul numit „Inima Oceanului” pe care Kate Winslet l-a purtat în 1997 în blockbusterul „Titanic”? Ei bine, ar trebui să scotociţi rapid prin memorie fiindcă poate fi câştigat pe YouTube în cadrul unui concurs.

 

Twentieth Century Fox a comandat un set de 6 replici ale colierului creat de designerul mexican Daniel Espinosa, care a realizat şi originalul, pentru campania de promovare a versiunii Titanic în 3D. Valoarea unui colier este estimată la 15.000 de dolari. Din setul de şase coliere, cinci vor fi vândute prin licitaţie unor colecţionari particulari, însă al şaselea este destinat fanilor din  lumea întreagă şi poate fi câştigat în cadrul unui concurs video online pe YouTube.

 

Colierele constau din 106 diamante montate în argint şi placate cu rodiu, ce îmbrăţişează o piatră din zirconiu albastru în formă de inimă, potrivit paginii web a Hollywood Reporter.

 

 

 

Scenă din Titanic

După premiera din 19 decembrie 1997, „Titanic” a avut un succes comercial imens. A primit 40 de nominalizări Academy Award şi a câştigat 11 premii, printre care premiile pentru cel mai bun film şi pentru cel mai bun regizor. Încasările au depăşit 1,8 miliarde de dolari şi a fost primul film din toate timpurile care depăşit pragul de încasări de 1 miliard. A rămas pe această poziţie 12 ani, până când regizorul Titanicului, James Cameron, s-a pus pe treabă din nou şi a turnat Avatar, care a depăşit în 2010 în încasări Titanicul, dar nu şi la vânzările de bilete. De asemenea, Titanic se află pe locul şase în top 10 ale celor mai bune filme epice, top realizat de Institutul American de Film. Lansarea versiunii 3D pe 4 aprilie 2012 este menită să comemoreze un centenar de la lansarea la apă a vasului Titanic, eveniment petrecut pe 12 aprilie 1912.

James Cameron


Posturi similare: