Asia, noul „El Dorado” al caselor de modă

De ce Asia şi de ce „El Dorado”? Fiindcă de câţiva ani încoace designerii de top îşi stabilesc liniile colecţiilor astfel încât să reuşească să înfiinţeze cât mai repede puncte de desfacere în Orientul îndepărtat. Adică, din cauza încasărilor, iar tendinţa este bine justificată din punct de vedere financiar.

Prezentare de modă

De exemplu, Richemont, al doilea producător de produse de lux din lume, continuă să se extindă pe piaţa asiatică, iar această viziune îi asigură profit şi chiar prestigiu, un procent din piaţă care creşte continuu, întărindu-şi poziţia  pe plan mondial.

 

Elveţienii de la Richemont, producători de bijuterii şi ceasuri de lux, deţin un portofoliu impresionant de branduri. Amintim câteva: Montblanc, IWC, Piaget, Van Cleef & Arpels, Cartier, Azzedine Alaia, Vacheron Constantin, Dunhill, Chloe şi un magazin online numit Net-a-Porter.

 

În contextul în care Asia îşi menţine poziţia fruntaşă în topul consumatorilor de lux, marile case de modă şi design vor începe să creadă în sintagma potrivit căreia „dacă nu eşti în Asia, nu exişti”. De altfel, deschiderile de magazine în Orient, ce comportă investiţii masive, le menţine pe linia de plutire în vremurile acestea de criză economică, europeană şi americană.

 

 


Posturi similare: