Ferragamo lansează prima colecţie de bijuterii, în colaborare cu Bulgari

Brandul italian Salvatore Ferragamo, specializat pe încălţăminte, s-a orientat spre domeniul bijuteriilor şi a lansat prima colecţie de acest gen, în colaborare cu faimosul Gianni Bulgari, un descendent al dinastiei de bijutieri italieni Bulgari.

 

Colecţia care propune trei tipuri de bijuterii reinterpretează într-o manieră inedită simbolurile specifice brandului Ferragamo şi este disponibilă din 18 octombrie în întreaga lume, inclusiv pe piaţa asiatică.

 

Preţurile bijuteriilor variază între 300 si 15.000 de euro. Michele Norsa, directorul executiv al brandului, consideră că deşi nu este o perioadă bună pentru investiţii, bijuteriile, şi mai ales cele din colecţia Ferragamo, sunt o alegere atemporală şi nu îşi vor pierde valoarea în timp. Reprezentanţii Ferragamo consideră că pietrele preţioase şi ceasurile sunt medii mai bune pentru investiţii decât hainele şi accesoriile.

 

Noua colecţie Ferragamo prezintă inele, coliere şi cercei din argint şi din aur cu diamante, în cadrul a trei game, intitulate “Futuristic”, “Vara” si “Gancino”.

 

Casa italiană de lux a lansat prima colecţie de bijuterii mizând pe clienţii care văd în aur şi metale preţioase o sursă sigură pentru investiţii în vremuri financiare potrivnice. Aurul a atins un nivel record în 2011, câştigând aproximativ 30% pe fondul crizei economice.

 

Designerul italian de încălţăminte Salvatore Ferragamo era considerat un vizionar, iar creaţiile sale au fost în general reprezentate ca “objet d’art”. Italianul, renumit în special pentru inventarea aşa-numitului “cage heel” (tocul-colivie), s-a stins din viaţă la vârsta de 62 de ani, în 1960, iar compania care îi poartă numele este deţinută în prezent de rudele sale.

 

Sursa foto: luxury-insider.com


Posturi similare: